تاریخچه بینومو
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

کسب درآمد اضافی در اینترنت ، محبوبیت و اهمیت فوق العاده ای کسب می کند. روش های مختلفی برای کسب درآمد اضافی به صورت آنلاین وجود دارد و یکی از امیدوار کننده ترین تجارت بازار مالی است. در هند می توان چندین سیستم عامل را بصورت آنلاین پیدا کرد. اما محبوب ترین و قابل اعتماد ترین آنها در بین آنها بستر معاملاتی Binomo است.

تاریخچه شرکت

Binomo برای اولین بار در سال 2014 در بازار تجارت ظاهر شد ، اما تنها در چند سال ، از یک تازه وارد به یک رهبر پیشرو در این زمینه تغییر کرده است. در ابتدا ، معدود معامله گران این شرکت را جدی گرفتند. برخی حتی در حال رتبه بندی این سکو به عنوان کلاس دوم بودند و این موضوع را با استفاده از ترمینال استاندارد Spotoption توضیح می دادند.

توسعه دهندگان به سرعت همه اشتباهات را در نظر گرفتند. کار بزرگی برای تبدیل وب سایت انجام شد. فقط در چند ماه ، مشتریان Binomo یک ترمینال در وب سایت دریافت کردند که به صورت جداگانه توسعه یافته است.

در طول سال 2014 ، این سیستم به طور فعال در حال توسعه بود. اما تا سال 2016 ، پلت فرم تجارت ، واقع در https://binomo. com/ ، 3 سیستم عامل برتر تجارت را وارد کرد. اما بینومو در آنجا متوقف نشد. این شرکت به طور فعال در حال توسعه و کار در مورد نفوذ در بازارهای خارجی است. امروز ، بستر معاملاتی Binomo نه تنها از هند برای معامله گران شناخته شده است. این سایت با موفقیت توسط مشتریان آمریکای جنوبی و کشورهای آسیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های Binomo

بستر معاملاتی Binomo به طور سنتی بررسی های مثبت بسیاری از کاربران را دریافت می کند. دلیل موفقیت این شرکت چیست؟چه چیزی آن را در بین رقبا خاص می کند؟وب سایت رسمی آن یک سیستم بسیار راحت و قابل درک است. اما ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد:

  • فرصتی برای گذراندن آموزش و گرفتن درسهای مفید با باز کردن یک حساب آزمایشی. این رویکرد به یک مبتدی اجازه می دهد تا تمام ویژگی های سایت را تسلط یابد و ابزارهای مالی موجود در وب سایت را درک کند. پس از آموزش ، تصمیم می گیرید که آیا به استفاده از سایت ادامه دهید یا خیر.
  • قابلیت اطمینان. بررسی های واقعی مشتری وجود دارد ، که به راحتی می توان از نظرات منفی "سفارشی" متمایز کرد ، اما همچنین معامله گران که نتوانستند عملکرد سیستم را کشف کنند ،-این به آنها اجازه می دهد تا به این بستر معاملاتی اعتماد کنند. پلت فرم Binomo دارای بالاترین دسته از اعتماد (دسته "A") کمیسیون مالی بین المللی است. جای تعجب آور نیست که تقلب در اینجا غیرممکن است.

  • جنبه مالیدر بین بسیاری از بازرگانان ، این پلتفرم از این نظر جذاب است که هنگام قرار دادن معاملات یا در همان ابتدای کار تجاری آنها ، اندازه سرمایه گذاری ها می تواند حداقل باشد. این بستر معاملاتی حداقل سپرده 5 دلار برای هند را اعلام می کند.

در یک یادداشت! به هر حال ، حداقل آستانه برداشت نقدی نیز 10 دلار است.

  • امکانات اضافیاز دیگر ویژگی های پلت فرم تجارت Binomo ، ارزش تحسین تمرکز این سیستم عامل را بر پشتیبانی مشتری دارد. در این پلتفرم ، مسابقات رایگان و پرداخت شده برای معامله گران به طور مرتب برگزار می شود. این برای انگیزه معامله گران عالی است. اندازه پرداخت های احتمالی در مسابقات رایگان که توسط سایت برگزار می شود به 300 دلار می رسد. اما برای پرداخت ، این مبلغ به 40 هزار دلار می رسد. همچنین به معامله گران پاداش برای پر کردن حساب داده می شود. پیشنهادات و تبلیغات ویژه برای معامله گران به طور سیستماتیک در حال توسعه است.
  • سرعت و راحتیاز دیگر ویژگی های این سیستم ، شایان ذکر است که از طیف گسترده ای از خدمات ملی و سیستم های پرداخت بین المللی استفاده می شود. هر مشتری می تواند از بین کیف های الکترونیکی و کارتهای بانکی مختلف را انتخاب کند. در https://binomo. com/ (in) فقط روش پرداخت و نوع حساب شما نحوه برداشت وجوه شما را تعیین می کند. همه پرداخت ها به سرعت و به موقع انجام می شود و به مقررات تعیین شده پایبند می شوند.

توجه! برای کاربران دارای وضعیت حساب VIP ، افزایش اولویت برنامه های پردازش وجود دارد.

سایر ویژگی های کارگزار Binomo چیست؟بسیاری از معامله گران هندی و خارجی در اینجا مجذوب دسترسی به آموزش و پشتیبانی می شوند. مرکز پشتیبانی برای کاربران VIP شبانه روزی باز است. همچنین یک سیستم بلیط داخلی ، چت آنلاین و ایمیل وجود دارد.

همچنین ، این بستر سودآور برای تجارت شفاف خود جذاب است. هر معامله گر تمام ابزارهای لازم را برای تجزیه و تحلیل اساسی و فنی بازار ارائه می دهد. در سال 2019 ، بازده قرارداد به 90 ٪ (در صورت پیش بینی صحیح) رسید. در عین حال ، هزینه آنها از 1 دلار شروع می شود که به گفته کارشناسان بسیار مفید است.

ثبت

برای ثبت نام در پلت فرم تجارت آنلاین Binomo ، نیازی به دانستن فرمول نیوتن یا حل هرگونه کار پیچیده نیست. در وب سایت ، همه چیز برای حداکثر ساده سازی و راحتی کاربر انجام شده است. در عین حال ، عملکرد پلتفرم کاملاً حفظ شده است.

Binomo در مقابل رقبای خود قرار دارد:

  • رابط بصری و مینیمالیستی ؛
  • کار سریع ؛
  • سادگی

بنابراین ، ثبت نام در سایت زمان و تلاش زیادی نمی کند. برای تبدیل شدن به یک معامله گر تمام عیار ، یک کاربر فقط باید آدرس ایمیل و رمز عبور را مشخص کند. فقط برای کلیک بر روی دکمه ثبت نام باقی مانده است. پس از آن ، یک حساب نسخه ی نمایشی بلافاصله باز می شود که در آن مانده 1 هزار دلار است. حساب Binomo دیفرانسیل است و در مرحله اول به ارز سپرده انتخاب شده بستگی دارد.

اگر می خواهید در مورد نحوه عملکرد Binomo اطلاعات بیشتری کسب کنید ، فقط در اخبار این سیستم در اینستاگرام ، فیس بوک یا سایر شبکه های اجتماعی مشترک شوید. با تشکر از این ، شما همیشه با آخرین اخبار مربوط به عملکرد سایت به روز خواهید بود. ما برای شما آرزو می کنیم که تمام اصول اولیه تجارت را یاد بگیرید و به یک معامله گر موفق در Binomo تبدیل شوید! بنابراین ، ثبت نام در سایت زمان و تلاش زیادی نمی کند. برای تبدیل شدن به یک معامله گر تمام عیار ، یک کاربر فقط باید آدرس ایمیل و رمز عبور را مشخص کند. فقط برای کلیک بر روی دکمه ثبت نام باقی مانده است. پس از آن ، یک حساب نسخه ی نمایشی بلافاصله باز می شود که در آن مانده 1 هزار دلار است. حساب Binomo دیفرانسیل است و در مرحله اول به ارز سپرده انتخاب شده بستگی دارد.




:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: